Na oplevering blijven we actief ondersteunen

Na de ontwikkeling en implementatie van de software blijven we betrokken bij het onderhoud en de ondersteuning. We zorgen ervoor dat de applicatie regelmatig wordt bijgewerkt en geoptimaliseerd, zodat deze altijd voldoet aan de nieuwste veiligheidsstandaarden en technologische ontwikkelingen. Daarnaast staan we altijd klaar om eventuele vragen te beantwoorden en technische ondersteuning te bieden wanneer dat nodig is.

Ondersteuning omvat het oplossen van eventuele problemen, bugs of fouten die zich kunnen voordoen bij het gebruik van de webapplicatie. 

Onze servicedesk is het hart van de ondertsteuning. Standaard is de servicedesk werkzaam op werkdagen tussen 9:00 en 18:00.

Voor ondertsteuning buiten reguliere dagen en tijden bieden wij een SLA op maat. Deze kan tot 24 uurs ondersteuning, 7 dagen per week en 365 dagen per jaar. SLA-afspraken maken we volledig op jouw behoeften.

Ondersteuning en onze servicedesk

Standaard leveren wij beheer waarbij we jouw webapplicatie actief monitoren. Bij incidenten zullenw zij actief optreden en zorgdragen voor het blijven sraaien vann je software. Onze cloud omgeving wordt 24x7 beheert door specilaisten in het data -center.

Op basis van duidelijke service levels die precies aansluiten op jouw behoefte leveren wij 24x7 optimaal beheer . Zo blijft je software in deskundige handen, ben je verzekerd van een blijvend goede werking en kun jij je richten op je kernactiviteiten.

Beheer, veiligheid en cloud hosting

Voor bedrijfs kritische software applicaties sluit bij ons een beheerabonnement af voor een vast bedrag per maand, zodat je precies weet waar je aan toe bent. Dit abonnement stemmen we volledig af op jouw applicatie en de specifieke eisen en wensen van je organisatie. We kunnen de volgende activiteiten voor je uitvoeren:

Monitoring
Het bewaken van de beschikbaarheid en veiligheid van de software webapplicatie

Upgrades
Het installeren van nieuwe versies van de software(componenten):
- Minor upgrades om security problemen te verhelpen en voorkomen.
- Major upgrades om gelijk te lopen met de actuele versies.

Correctief onderhoud
Het wijzigen van de software webapplicatie of serveromgeving om reeds ontstane problemen te verhelpen.

Preventief onderhoud
Het wijzigen van de software webapplicatie of serveromgeving om mogelijke problemen in de toekomst te voorkomen.

Adaptief onderhoud
Het doorvoeren van wijzigingen op basis van nieuwe eisen en wensen. Het doen van kleine aanpassingen kan onderdeel uitmaken van het abonnement, voor grote wijzigingen maken we altijd aparte afspraken.

Beheer op maat voor bedrijfs kritische software